Sågmon

Sågmon

tisdag 28 april 2015

Innehållsrik dag

Vi tog oss iväg på "STOR & liten" och hade jättetrevligt. Vilket roligt ställe!! Dit vill jag fler gånger! Pyssel, pyssel pyssel åsså bäsmys. Det var tydligen ovanligt många där denna gång.
Det såldes fika som var helt i LCHF-anda. Perfekt!
 Sjukt trevligt.

Gubben skulle till tandläkaren. Inga hål.
Vi gick på fiket, Biztro, sen och åt lunch. Världens godaste varmrökt lax-sallad tog jag. 
 Sjukt gott.

Jag fick meddelande om att Gustavs gå-stol hade kommit så vi hämtade ut den. Den monterades snabbt när vi kom hem och vips så satt Lilleman i sin fina bil.
 Sjukt söt.

Son en liten eftermiddags-syssla så tog jag krattan och började raka ihop på lillplätten vid avloppet. Jag brukar vilja börja där. Har blivit lite tradition. Det grönskar fort där.
Gick till grannarna och klippte ett äppelträd och surrade lite.
Njöt hela dagen av vårens första riktigt sköna dag med strålande sol och värme.  Sjukt härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar