Sågmon

Sågmon

måndag 30 mars 2015

-En Linda flera Lindor, tack!

Ja, nu gör sig suget påmint!!

Två faktorer som triggar:

Tröstätande
- Ett samtal igår som var påfrestande för min stressnivå. Dock utan att det som framkom var någon som helst överraskning, så fick det mig att dra på full gas. Fick en plötslig släng av yrsel under samtalet.
"-Snart så, snart så..."

Inte ätit tillräckligt
-Gårdagen innebar en måltidsfattig kost! En frukost, "savlet" (garnityret) från en bit smörgåstårta.... och inget mer. Efter att jag nattat lillen så tog jag en sväng i kylen och tog två ägg med majonnäs - och kände mig stolt! Det fanns saker som jag inte bör äta och jag lät bli dem. Jag tog äggen

Men
Såg idag reklam om denna produkt och kände en dödlig längtan. 
"-Ja, herregud om du ändå hade en sån påse och bara fick mula in i huvudet!"

Lindor mjölk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar