Sågmon

Sågmon

måndag 15 augusti 2016

Vecka 1 forts.

Så hur gick det denna vecka nu då? Slafsade jag i mig en pizza i Birsta? Nä. Jag hittade ett otroligt gott alternativ som jag aaaaldrig normalt sett skulle ha valt. Inkokt lax m. sallad, broccoli och aioli.

Följande dagar har gått bra. Jag har legat på mellan 20-50 g kolhydrater per dag och hållit mig runt ca 1500 kcal. Nöjd.

Hur gick det med kalaset?
Jag har ätit tårta, kakor, druckit saft och vräkt mig. Dock ingen mat.... Jag fick det att låta som att jag varit duktig!?

Klarar jag att ställa om nu då? En dag till en annan... Japp, det ska jag fixa! Skriver inget vidare. Det är bestämt!

Inskolning dagis imorgon. Vemod.

Återkommer!

2 kommentarer:

  1. HEj Gustavs mamma ;_; Jag går i samma skola som Gustav...

    SvaraRadera
  2. IF YOU ARE READING THIS YOU ARE VERY LUCKY
    >>>>>>>>>> https://goo.gl/VLE5jM <<<<<<<<< I HAVE SPECIAL SURPRISE FOR YOU

    SvaraRadera