Sågmon

Sågmon

fredag 17 april 2015

Tjejkväll!!!!

Gud som jag längtat efter denna dag! Så roligt att vi kommit igång! Tredje gången nu. Varannan månad. Helt lagomt!
Ikväll var det hos Anna. Trisslotter. God mat och vinprovning.

Fantastiskt vilken god mat!! Anna hävdar att hon inte är någon kock men det får hon allt äta upp för det var ett med det godaste jag ätit!
Dubbelmarinerad fläskfilé m potatisbakelse.
Efterrätten var en sanslös skapelse. Nougatmousse/Lakritsmousse.
Mmm!! Den klämde jag glatt i mig utan att ha något som helst dåligt samvete! Trots att det var socker. Men, jag tänker inte sluta leva. Nog med att jag kände mig ofin som inte tog tårtan som bjöds på dopet nyligen. Men som jag sa då. Det uppstår ju "just-ikväll-kvällar" hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar