Sågmon

Sågmon

måndag 20 april 2015

Energidag!

Gubben hemma och sjuk. Han och Gustav tillbringar tiden i soffan. Disney Junior på fullt spätt! BuzzBee, Doc McStuffins, Sheriff Callies vilda western, Zou mfl.
Mamman som tar sig friheten till en ensamstund när grabbarna somnat, passar på att göra sånt hon inte hinner annars när hon är själv med sonen, nämligen att sätta igång med ett projekt som t.ex. städning!
 Herregud vilken lycka att få göra nåt utan att behöva avbryta. Det här är en sak som jag inte uppskattade innan jag hade barn. Hade aldrig tänkt på det på det sättet. Förut kunde jag göra vad jag ville, när jag ville. Nu skrattar jag för mig själv om jag får en stunds ansvarsfrihet (gubben passar Gustav) på toa så jag kan bajsa ifred! Nu förstår jag det!

Men, nu har ju vi fått världens snällaste lilla älskling som aldrig säger halv sju. Så jag kan i mycket större utsträckning än många andra göra saker ändå utan problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar