Sågmon

Sågmon

torsdag 23 april 2015

Bananpannkaka

Idag åkte jag och Gustav till Annika och Esther.
 Gustav fick en superfin mössa som Annika hade sytt på "STOR & liten" i Ånge. 
-Vi ska nog släpa oss iväg vi också den dagen som vi kan vakna någorlunda utvilade!

 Det bjöds på de omtalade bananpannkakorna. Mmmm!! Fast det klart, jag såg ju när jag kom hem och lade in måltiden i min Lifesum-app att det är ju hur mycket kolhydrater som helst i banan.... haha... tänkte inte på det och även om jag hade vetat så hade jag skitit i det idag! Sanslöst gott!! Dessa ska jag göra om jag ska unna mig nåt någon dag.
 Skönt att komma ut och umgås en sväng. Vi blir ju hemma väldigt mycket i och med att vi bara har en bil. Längtar tills gubben är långledig över sommaren. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar